måndag 18 juli 2011

Lite sånt där ha-begär

Sprang på en alldeles underbar väska när jag var i Höganäs för några dagar sedan, det blev inget köp pga prislappen och att den bara var nedsatt 20%.. Tydligen ska man vänta på 50% rean för att få kallas fynd... Det har jag läst i någon modeblogg..

I alla fall försökte jag hitta väskan på nätet, det finns ju shoppar över allt nuförtiden, och oftast kan man hitta ett bra pris där. Nu hittar jag inte exakt samma väska, men ett alldeles fullgott alternativ är den nedan.. Så snygg! Från märket NYPD. Ska jag slå till? Priset är nedsatt till 1095 kr, ordinarie 1395 kr... Inte mycket rabatt, men vad kostar en väska i skinn nuförtiden? Köper väskor alldeles för sällan för att ha koll.. Någon som har tips, eller som hittat en likadan väska med ännu bättre pris?

Bild från Shestore, där jag hittade den fina väskan på nätet. Inte riktigt likadan som den jag hittade i Höganäs, men väldigt lik. Åh, kan inte jultomten komma oftare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar